ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 10
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 36
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 30
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 36
  • بازديد ماه : 99
  • بازديد سال : 509
  • بازديد کلي : 7,436
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.137.17
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

استقلال مشکلي براي جذب مجيدي ندارد


دبير هيئت فوتبال استان تهران گفت: باشگاه استقلال مي‌تواند هم نکونام و هم مجيدي را جذب کند.


مجتبي عابديني درباره اينکه آيا باشگاه استقلال مي‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجيدي را جذب کند گفت: حضور مجيدي و نکونام ارتباطي به پر بودن ليست استقلال ندارد. اين دو بازيکن با توجه به اينکه فصل قبل لژيونر بوده اند به عنوان سهميه بازيکن خارجي مي توانند جذب استقلال شوند. از سوي ديگر مجيدي سال گذشته قرارداد خود را با استقلال تمديد کرده و انتقالش به تيم الغرافه قطر موقت بوده است.

به گزارش فارس وي افزود: مجيدي اگر برگه تسويه حسابش را از باشگاه قطري بياورد مي تواند آن را متمم قرارداد فصل پيش خود با استقلال کند و قراردادش ثبت شود. مطمئن باشيد باشگاه ها براي جذب بازيکن به دنبال دردسر نيستند.

دبير هيئت فوتبال تهران در پاسخ به اين سؤال که باشگاه ها تا چه زماني براي ثبت قرارداد بازيکن خارجي فرصت دارند تصريح کرد: باشگاه ها تا اول مرداد فرصت دارند براي ثبت قرارداد بازيکنان خارجي خود اقدام کنند. همچنين هر باشگاه در طول فصل مي تواند دو بازيکن سهميه آزاد به خدمت گيرد. هر تيمي هم مي تواند 35 بازيکن داشته باشد که اکثر تيم ها فهرست بازيکنان زير 23 سال و پايه خود را پر نکرده اند.

روز گذشته فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود شرايط جذب مجيدي را ندارند اما شب گذشته با حضور در يک برنامه تلويزيوني اعلام کرد که به صورت تلفني با مجيدي به توافق رسيده اند.

فتح‌الله زاده با مجيدي به توافق رسيد


مديرعامل استقلال: نکونام هم مي‌آيد، اين قوي‌ترين استقلال تاريخ است.


  در حالي که بعد از تمديد قرارداد مجتبي جباري با استقلال، بازگشت فرهاد مجيدي به بزرگ‌ترين دغدغه اين تيم و هوادارانش تبديل شده است؛ علي فتح‌الله‌زاده طي مصاحبه تلفني با برنامه ورزشي شبکه تهران اعلام کرد: «فرهاد مجيدي به صورت تلفني به توافق رسيده است.»

مديرعامل استقلال گفت: فردا با حضور در فدراسيون مدارک را نشان مي‌دهم تا ثابت شود فرهاد با ما قرارداد دارد و مانعي براي بازگشت فرهاد وجود نداشته باشد.

وي افزود: با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بيش از پيش شاد خواهد شد و پس از آن تلاش مي‌کنيم تا با قهرماني در ليگ و جام‌حذفي و موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا بزرگ‌ترين بمب فوتبالي را بترکانيم. اين استقلال قوي‌ترين استقلال تاريخ فوتبال ايران و آسيا خواهد شد.

ليست استقلال دو جاي خالي دارد


اين الزام و اجبار در آيين نامه نيست و آنها مي توانند اين جاي خالي را به مجيدي يا هر بازيکن ديگري بدهند اما اگر بخواهند بازيکن خارجي بگيرند بايد آسيايي باشد.


آيين نامه نقل و انتقالات فوتبال ايران مي گويد هر تيم ليگ برتري مي تواند 21بازيکن بزرگسال، 6بازيکن زير23سال و 8بازيکن اميد و جوانان در ليست خود داشته باشد. از اين فهرست 4بازيکن مي تواند خارجي باشد که يکي از اين خارجي ها بايداز کشورهاي آسيايي جذب شود. حال اگر تيمي همه بازيکنانش هم ايراني باشند ايرادي ندارد و داشتن بازيکن خارجي اجباري نيست کما اينکه فجر سپاسي در ليست خود 20 بازيکن ايراني و تنها يک خارجي گنجانده است.

در مورد باشگاه استقلال گفته شده که از دوجاي خالي باقي مانده يکي براي نکونام است و ديگري «بايد» با بازيکن آسيايي پرشود! اين الزام و اجبار در آيين نامه نيست و آنها مي توانند اين جاي خالي را به مجيدي يا هر بازيکن ديگري بدهند اما اگر بخواهند بازيکن خارجي بگيرند بايد آسيايي باشد.

اين فصل بر خلاف سنوات قبلي به جاي يک بازيکن آزاد، دو بازيکن آزاد خارج از فصل نقل و انتقالات مي تواند جذب تيم ها شود و اين مشروط به آن است که ليست تيم ها جاي خالي داشته باشد که حالا ليست استقلال دارد.

محمدي: قلعه نويي مخالف جدايي ام بود


اتفاقاً ديروز با رحمتي صحبت کرده‌ام و هيچ مشکلي در اين مسئله نيست. تحمل يکسري از چيزها براي من سخت بود که اصلاً اين مسائل فوتبالي و فني نيست.


محمد محمدي دروازه بان فصل گذشته داماش گيلان که قرار بود سال بعد در استقلال بازي کند به يکباره سر از راه آهن درآورد و قراردادش را با آبي ها فسخ کرد.

به گزارش گل بعد از فسخ قرارداد محمدي با استقلال اين موضوع مطرح شد که او مبلغ 200 ميليون تومان از اين باشگاه بابت خسارت فسخ قراردادش دريافت کرده ولي محمدي اين موضوع را با صراحت تکذيب مي کند.او مي گويد:«اينکه مي گويند بابت فسخ قرارداد 200 ميليون از استقلال گرفتم دروغ است و من براي اين کار حتي يک ريال هم پول نگرفتم.فقط قرار شد استقلال طلبي که مربوط به زمان حضورم در اين تيم است را پرداخت کند در ضمن من پولي مي گيريم که برايش عرق ريخته ام.»

او در مورد حضورش در راه آهن ادامه مي دهد:« هنگامي که ديدم علي دايي به راه‌آهن برگشت، با قلعه‌نويي صحبت کردم و نزديک به يک ساعت جلسه گذاشتيم و توانستم موافقت ايشان را بگيرم که از استقلال جدا شوم.خيلي مخالفت کرد اما به خاطر شرايطم پذيرفت که به راه‌آهن بروم. من 12 روز با استقلال بدنسازي کردم و چند روز در کنار دوستان قديمي‌ام بودم اما بهتر اين بود که از استقلال جدا شوم تا دوستي‌ها ادامه داشته باشد.»

محمدي در خصوص شايعه اختلاف با مهدي رحمتي مي گويد:«اتفاقاً ديروز با رحمتي صحبت کرده‌ام و هيچ مشکلي در اين مسئله نيست. تحمل يکسري از چيزها براي من سخت بود که اصلاً اين مسائل فوتبالي و فني نيست. شايد خيلي‌ها بگويند که محمدي به خاطر بازي نکردن از استقلال جدا شد اما سر سوزني در اين خصوص بحث ندارم و خود قلعه‌نويي مي‌داند که دلايلم را فقط به شخص ايشان گفتم.»

محمدي در مورد شرايط راه‌آهن و اينکه تيم خيلي دير بسته شده مي گويد:«از نظر حرفه‌اي سخت است اما همه مي‌دانند که دايي مربي باهوشي است و مطمئن باشيد در اولين تعطيلي ليگ بعد از ماه مبارک رمضان امتيازات خوبي مي‌گيريم و فصل خوبي خواهيم داشت.»

نکونام بهترين گزينه براي جانشيني تيموريان است


من در پاس با جواد هم بازي بودم و از حضور او در استقلال استقبال مي‌کنم. با رفتن آندرانيک تيموريان تيم ما در حال حاضر در پست هافبک دفاعي يک بازيکن مقتدر مي‌خواهد .


کيانوش رحمتي هافبک دفاعي استقلال شب گذشته آخرين بازيکني بود که در هيات فوتبال حاضر شد و قراردادش را با باشگاه استقلال تمديد کرد.

به گزارش گل ،کيانوش در پاسخ به اين سوال که چرا اينقدر دير به هيات فوتبال رفتي مي‌گويد:«‌ من از 20 روز پيش با مسوولان باشگاه استقلال توافق کردم و با نظر قلعه‌نويي در اين تيم ماندم. ما با هم توافق کرديم که اگر ليست استقلال پُر نشد اسم من قبل از شروع فصل در فهرست اين تيم قرار بگيرد و اگر هم مشکلي به وجود آمد قراردادم را در نيم فصل امضا کنم. خدا را شکر شرايط طوري پيش رفت که از همين ابتداي ليگ اسم در فهرست استقلال قرار گرفت و اميدوارم پاسخ اعتماد کادرفني و مسوولان باشگاه را بدهم.»

از کيانوش مي‌پرسيم که چه زماني به ميادين فوتبال برمي‌گردي و او مي‌گويد:‌« به احتمال فراوان از اواخر مردادماه دويدن را آغاز خواهم کرد و اين کار باعث خواهد شد تا شرايط من روز به روز بهتر شود. من به احتمال فراروان از 2 يا 3 ماه ديگر فوتبال بازي خواهم کرد ولي اميدوارم خيلي زود به ترکيب استقلال برگردم.»

رحمتي در خصوص احتمال حضور جواد نکونام در استقلال مي‌گويد:«‌ من در پاس با جواد هم بازي بودم و از حضور او در استقلال استقبال مي‌کنم. با رفتن آندرانيک تيموريان تيم ما در حال حاضر در پست هافبک دفاعي يک بازيکن مقتدر مي‌خواهد و فکر مي‌کنم نکونام مي‌تواند به تيم ما کمک کند و بهترين گزينه براي جانشيني تيموريان است.»

از کيانوش در مورد شرايط خط هافبک استقلال سوال مي‌کنيم که او مي‌گويد:« استقلال در سال‌هاي اخير خط هافبک پرقدرتي داشته و فکر مي‌کنم امسال هم بهترين خط مياني ايران را در اختيار داشته باشيم. با توجه به اينکه قلعه‌نويي زمان بازيگري‌اش در پست هافبک بازي مي‌کرد، اهميت اين منطقه از زمين را به خوبي مي‌داند.»

جباري سرانجام با استقلال به توافق رسيد


مجتبي جباري هافبک تيم فوتبال استقلال تهران که مسوولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد خود به توافق رسيد، قرارداد خود را به طور رسمي با استقلال ثبت کرد.


جباري پنجشنبه شب پس از توافق با مسوولان باشگاه استقلال در هيات فوتبال استان تهران حضور يافت و قرارداد خود را يکسال ديگر با آبي پوشان تمديد کرد.

امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال روز گذشته در ترکيه اعلام کرده بود که استقلال خانه جباري است و براي حضور قدرتمند در آسيا و ليگ برتر ايران به اين بازيکن احتياج داريم.

فصل نقل و انتقالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران که از 28 ارديبهشت ماه آغاز شده است، ساعت 24 امشب به پايان مي رسد.

نوشته شده توسط مجتبی مطاع  | لینک ثابت | 4 نظر

 

اخبار نقل وانتقالات پنجشنبه بیست و دوم تیر 1391 9:11

فابيو جانواريو به استقلال پيوست


هافبک فصل گذشته تيم سپاهان با استقلال قرارداد يک ساله امضا کرد.


   فابيو جانواريو که به دليل تاخير در تمرينات سپاهان از سوي کرانچار از ليست کنار گذاشته شد، پس از فسخ قرارداد با اين تيم اصفهاني صبح امروز به همراه مدير برنامه‌هاي خود در دفتر علي فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال حاضر شد.



فتح الله زاده که صبح امروز از ترکيه به تهران رسيده بود مستقيما به باشگاه استقلال رفت و با جانواريو قرارداد بست.


اين بازيکن برزيلي پس از جلسه‌اي که با حضور فتح‌الله‌زاده، علي اميري و مدير برنامه‌هايش برگزار شد قرارداد يک ساله‌اي با اين تيم امضا کرد.


اين در حالي است که استقلال 7 سهميه ليگ برتري خود را جذب کرده و با اين شرايط بايد ديد اين باشگاه چگونه اين موضوع را حل خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده: جانواريو از اول فصل بازي مي‌کند


مديرعامل باشگاه استقلال پس از جذب جانواريو گفت: هنوز به جمع‌بندي نرسيديم که چه کسي از فهرست خارج شود اما جانواريو قطعا از اول فصل براي ما بازي مي‌کند.


  علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرين اتفاقات اين باشگاه صحبت‌هاي زير را انجام داد:


*با جانواريو هم که قرارداد بستيد؟


گفته بودم که اگر بازيکني به دفترم بيايد بدون عقد قرارداد بيرون نمي‌رود. يا بايد از اين طبقه خودش را پايين بيندازد يا قرارداد امضا کند و برود. صبح امروز پس از بازگشت از ترکيه مستقيما از فرودگاه به دفتر باشگاه رفتم و قرارداد اين بازيکن را به امضا رساندم. با پيوستن جانواريو تيم ما تقريبا کامل شد. استقلال در ترکيه تمرينات خوب و سنگيني را پشت سر گذاشت و توانست يکي از تيم‌هاي ليگ برتري ترکيه‌اي را شکست دهد. با اين پيروزي همه به دنبال آن هستند که استقلال را بشناسند، چون در ترکيه اسم و رسمي پيدا کرده‌ايم و 2 سال پيش هم گونيا اسپور را هم 2 بر صفر شکست داده بوديم.


* ‌با پيوستن جانواريو و با توجه به اينکه 7 سهميه ليگ برتري‌تان را گرفته‌ايد بايد يک نفر را از فهرست خارج کنيد، درست است؟


هنوز به جمع‌بندي نرسيديم که چه کسي از فهرست خارج شود اما جانواريو قطعا از اول فصل براي ما بازي مي‌کند. بايد قلعه‌نويي برگردد و در جلسه با او همه چيز را مشخص کنيم. اين مسئله به کادر فني بستگي دارد و همانطور که مي‌دانيد من در کار فني دخالت نمي‌‌کنم چون هنوز هيچ کاري را انجام نداده‌ايم مي‌گويند قلعه‌نويي مديرعامل است. اين افتخار من است که در کاري که به من مربوط نمي‌شود، نظارت مي‌کنم و دخالتي انجام نمي‌دهم.


*‌ جباري چه شد؟


همانطور که گفتم اين قضيه را به قلعه‌نويي و اميري سپردم و آنها پيگير اين مسئله هستند. البته بايد از جانواريو تشکر کنم که با پيشنهاداتي که داشت، خيلي به ما تخفيف داد و نشان داد که بي‌دليل در بين هواداران محبوب نيست.


* مشکلات مالي حل نشد؟


هنوز پول وزارتخانه نرسيده و شرايط همانگونه است.


* مي‌گويند کارمندان وزارت ورزش هم چند ماه حقوق نگرفته‌اند؟


من نشنيدم اما وزير ورزش مي‌داند موقعيت من چقدر حساس است و اگر پولي برسد سريع‌تر اقدام مي‌کند. البته اسپانسر ما دير شده و آقاي صلاحي نيز تصادف کرده اما قول مي‌دهم از آن طرف وقتي پول رسيد براي بازيکنان جبران کنم. سابقه ندارد بازيکنان بدون يک ريال پول اينگونه قرارداد ببندند و در اين بين قلعه‌نويي و اميري خيلي زحمت کشيدند.


* صحبت خاصي نداريد؟


به هواداران اطمينان مي‌دهم تيم خوبي را بسته‌ايم و بازيکنانمان را حفظ کرده‌ايم و با روندي که قلعه‌نويي دارد، شاهد يک استقلال هجومي خواهيم بود.


 

استقلال يک بازيکن را از ليست خارج مي‌کند


باشگاه استقلال اعلام کرد که براي جذب فابيو جانواريو يکي از بازيکنان تيم را از ليست خارج خواهد کرد.


 استقلال در حالي فابيو جانواريو را جذب کرد که سهميه ليگ برتري اين تيم براي ثبت قرارداد اين بازيکن در هيات فوتبال پر شده است. مدير روابط عمومي باشگاه استقلال درباره نحوه جذب اين بازيکن گفت: جذب فابيو جانواريو يک خريد فوق‌العاده‌ بود و در همين يک ساعتي که خبر توافق اين بازيکن منتشر شد، واکنش‌هاي خوبي را از سوي هواداران ديديم. خود فتح‌الله‌زاده نيز به خاطر مذاکره با جانواريو زودتر به ايران برگشت و از ساعت هشت تا دو بعد از ظهر امروز با جانواريو صحبت کرد و به توافق رسيد.

 

 محمد سررشته‌داري اضافه کرد: راهکار اوليه ما براي اين که بخواهيم از جانواريو استفاده کنيم اين است که او يک نيم فصل بيرون بماند تا با سهميه نيم فصل دوم بتوانيم از او استفاده کنيم، اما با صحبتي که فتح‌الله‌زاده انجام داد، قرار شد که يک بازيکن را از ليست خارج و فابيو جانواريو را جايگزين او کنيم.

 

 وي در پاسخ به اين سوال که چه بازيکني از ليست خارج خواهد شد؟ گفت: فعلا مشخص نيست. اين مساله منوط به تصميم کادر فني است و پس از جلسه فني تصميم گرفته مي‌شود که چه بازيکني از ليست خارج شود.

توافق با جباري 700 ميليوني است


مجتبي جباري هافبک تيم استقلال که قراراست با اين تيم فصل آينده را آغاز کند با شرايط خاصي حاضر به ادامه همکاري با استقلال شده است اين بازيکن توافق کرده است که بامبلغ مناسب و قابل توجهي در اين تيم بماند.


  در حاليکه عنوان مي شد جباري قصد حضور در تراکتورسازي را دارد اما اين بازيکن با شرايط خاصي مي خواهد در اين تيم بماند و استقلال را همراهي کند .

گفتني است ، مجتبي جباري در خواست قرارداد يک ميلياردي را از مسئولان تيم استقلال داشت اما فتح الله زاده به قرارداد مشروط اشاره کرد و خواستار انجام توافق با قرارداد مشروط شد اتفاقي که شرايط را براي هافبک تيم تغيير داده است از طرفي اين بازيکن پس از گفتگوي با امير قلعه نوعي اعلام کرده است که با شرايط مالي تيم کنار بيايد و پس از آن قرارداش را امضا کند.

اين در حالي است که مجتبي جباري از مبلغي که به اعضاي اين باشگاه پيشنهاد داده بود کوتاه آمده و به 700 ميليون تومان رضايت داده است و به همين دليل مسئولان نيز اعلام کردند مي توانند با اين شرايط قرارداد سال آينده را با آبي ها امضا کند از طرفي علي فتح الله زاده در خصوص مسائل مالي نيز همه مسائل را به امير قلعه نوعي واگذار کرده است تا سرمربي تيم براساس شرايط خاص تيمي در خصوص حضور اين بازيکن در تيم تصميم گيري کند.

البته مشکلات بين برخي اعضاي تيم و باشگاه بر سر توافق با جباري وجود دارد اما اين در حالي است که مسئولان اعلام کردند با جذب توزي بازيکن برزيلي تصور اصرار امير قلعه نوعي را بر ماندن جباري نداشتند و به همين دليل شرايط براي حضور اين بازيکن با مشکلات بسياري روبرو شده است .

هافبک ليدز يونايتد در تمرينات استقلال


مسئولان تيم استقلال براي جذب يک بازيکن خارجي اقدامات لازم را انجام مي دهند زيرا اميرقلعه نوعي در نظر دارد تا يک بازيکن خارجي را نيز در پست هافبک هجومي در اختيار بگيرد.


  هافبک انگليسي که مسئولان و مربيان فيلم بازي هاي بومي را مورد بررسي قرار دادند در ترکيه وارد اردوي استقلال شد و در تمرينات اين تيم حاضر شد تا مربيان نظر نهايي را در خصوص وي اعلام کنند.

اين بازيکن که گفته مي شود زماني در تيم ليدز يونايتد انگليسي حضور داشته و در اين تيم به ميدان رفته است مورد تاييد اعضاي کادرفني استقلال قرار گرفته است اما هنوز تصميم نهايي در خصوص وي اتخاذ نشده است.

اما از طرفي اعلام شده است مسئولان به اميرقلعه نوعي اعلام کردند که در صورتي با اين بازيکن قرارداد امضا مي کنند که قيمت وي براي حضور در تيم استقلال معقولانه باشد و اين بازيکن توقع زياد مالي از اعضاي اين تيم نداشته باشد.

شايان ذکر است اميرقلعه نوعي اعلام کرده است علاوه بر بررسي شرايط فني اين بازيکن وي بايد در تست پزشکي شرکت کند تا پس از آن تصميم نهايي در خصوص وي اتخاذ شود.

اين در حالي است که پيش از اين نيز چند بازيکن خارجي در تمرينات حاضر شدند و نظر قلعه نوعي را جلب کردند اما پس از مذاکره و عدم توافق به کشورشان بازگشتند.

دروازه‌بان تيم ملي زير 22 سال به استقلال پيوست


دروازه‌بان تيم ملي فوتبال زير 22 سال به صورت رسمي به تيم استقلال پيوست.


 مسئولان باشگاه استقلال با سيد حسين حسيني دروازه‌بان تيم ملي زير 22 سال قرارداد امضا کردند.اين دروازه‌بان که در تيم ملي زير نظر عليرضا منصوريان کار مي کند با عقد قراردادي 3 ساله رسما استقلالي شد و فصل آينده در جمع آبي پوشان پايتخت خواهد بود. وي فصل گذشته در برق شيراز بازي مي کرد.


 باشگاه استقلال تاکنون با محمد محمدي، هاشم بيک زاده،اميرحسين صادقي،سياوش اکبرپور، رودريگو توزي،ميثم بائو، امين منوچهري و جانواريو قرارداد رسمي امضا کرده اند. اين در حالي است که هر باشگاه مي تواند با 7 بازيکن ليگ برتري قرارداد ببندد و با اين شرايط بايد ديد مسئولان اين تيم چه تصميمي خواهند گرفت. علي فتح الله زاده نيز اعلام کرده يک بازيکن از ليست کنار گذاشته مي شود.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

شش

http://faupload.com/upload/91/Khordad/ok-securedownload-1.wmv

شهاب


نظرسنجی

امسال استقلال رتبه چندم را در لیگ کسب می کند