ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 10
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 12
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 14
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 12
  • بازديد ماه : 75
  • بازديد سال : 485
  • بازديد کلي : 7,412
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.223.196.211
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

رانه آرمین 2afm  برای پرسپولیس!!!

چه لُنگ خوش رنگی، چه آرایشی داری
چه تیم داغونی، چه آرامشی داری
وقتی کاشانی نیست که دیگه به تو فکر کنه
روزی 100 بار زنگ بزنه تورو چک کنه
راستی شنیدم تو از استیلی خسته شدی
... شنیدم به مصطفی کچلی وابسته شدی!
به مصطفی کچلتون مبارک باشه
اصن مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه؟!!
میگن با نصرتی خوشی، خوب خدا رو شکر!!!
یکی پیدا شد و دل شما رو بُرد!!!
تو هم که واسه رسیدن به ما بی امیدی
تا جایی که یادمه هی دنبالمون می دوییدی
بذار بگم حالا که میبَریمت راحت بی لیاقت
ثابت کردی لُنگی هستی ولی دیدی طاقت
نیاوردی و میخوای زودی تیمتو عوض بکنی و
خیلی راحت تو آبروی خودتون بُردی . . .

دیگه برو، فکر اس اس نباش و راحت
با هر تیمی هستی باش، منم واسه تو دارم
همه اس اسیا یه جورایی آشنان با تو
با این که بُردین، ولی باز شانس با توست
چون ما حالیمونه حرمت نون و نمک
با اینکه همه حرفای تو دروغ بود و کلک
ما که همه رو بردیم، خوب میگیم لُنگ هم روش
میتونی این موزیک رو بدی با صدای بلند گوش
میدونی امثال تو، دور اس اس پُرن، کو؟
اون که مثل فرهاده و من بی تابشم
اون که به چشم نیاد بزرگترین سوتیاشم
حتی به بدترین شکل بزنن زیر آبشم
بازم دونسته با گل زدنش خوشحال بشم
اون که به یادش من روی پاهام ایستاده شم
صداش میزنم امّا نیست دیگه خیالشم!
من تو فکر اون و میدونم باز میاد پیشم . . .

 

شادی گل پرسپولیسی ها از نگاهی دیگر !

کاریکاتور حرکت زشت شیث و نصرتی


موضوعات مرتبط: کاریکاتور و طنز

یه پست خوشگل دارم واستون! هرجا سخن از لنگی هاست خنده رو لبای تاجی هاست...

یه چرخ دارم

که عالیه

جاش سر تمرین

خالیه

سوار می شم

به تیم می رم

به شکل مستقیم می رم

{درست است که}من این تیمو نداشتم

{لیکن}سوختای خوب که داشتم

{لذا}دکتر به من عیدی داد

یه تیم لپ گلی داد

چرخ:در ادبیات اطفال دهه شصت،به معنای «دوچرخه»به کار می رود

دکتر:منظور وزیر محترم ورزش دکتر عباسی می باشد

تیم لپ گلی:استعاره ای از تیم لنگ پایتخت


اینجا جالبه...

تیم پرسپولیس و تیم راه اهن که سرمربی مورد علاقه پرسپولیسی ها در این تیم است روی هم میشن مساویه تیم ما ! اونا 22تا بازی کردن ما 11 تا !!!

امیدوارم که حال کرده باشید!
وگو جدید باشگاه پرسپولیساینارو دیدم گفتم بذارم حالا شاید زیادم خنده دار نباشن ولی تقصیر من نیست باید برین یقه اونیکه طراحیشون کرده بگیرین!!!تازه بی مزه هاشو نذاشتم که اینقد کم شده...



کاری از شیما سیدی از سایت عصر ایران

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

شش

http://faupload.com/upload/91/Khordad/ok-securedownload-1.wmv

شهاب


نظرسنجی

امسال استقلال رتبه چندم را در لیگ کسب می کند